It's was a great day for hockey- yesterday...

Såg nu vad klockan var! Tiden går verkligen fort när man har roligt. Karolina kom förbi med Junia för mat och match.
Tjejerna lekte till halv tolv, sedan var det verkligen dags för sängen. De är så duktiga på att leka tillsammans! 

Medan tjejerna lekte så tittade mammorna på killarnas match. Mathias gjorde mål och Johan gjorde nästan mål och laget vann. Tack och bock! Vi var nöjda!
Jag brukar vara ett nervvrak på slutet av säsongen men jag var inte nervös denna match heller. Börjar undra om något är fel? Hehe.
Det är så jämnt i toppen nu. Hoppas bara inte det blir så här spännande in i det sista för det vet jag inte om jag klarar av.
Vilken tur att man har en karl som är lugnet själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0