Enkelt

Ibland kan man bara känna att det blir för mycket...

Jag är mästare på att, i mitt huvud, spekulera, diskutera och tänka. Att leva det här livet, vara äldst av fem syskon och mamma till en dotter (samt planera vårt bröllop) kan få mitt huvud att gå smått bananas- och det är knappast allt. Det händer saker fortare i mitt huvud än i verkligheten vilket gör att allt inte alltid går ihop.
För min egen skull så måste jag släppa vissa saker och skärpa till mig. Fokus.

Så för att inte gå in på detaljer så har jag bestämt mig för att strunta i allt smått runtom och bara satsa på det jag vill och måste. Resten får sköta sig självt. Enkelt.

Allt det här passar in i tatueringen jag ska göra med min syster.
"Sometimes you have to create your own sunshine"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0