Bittra människor!!

Vad är det med folk idag?! Många är bittra, sura och oförskämda...
Det som riktigt stör mig är att de jobbar med människor. 
En fråga om en vara finns i butiken svarades med att "det som ligger framme är allt vi har!" -pekandes på ett bord en bit bort. 
För att själv har jobbat i butik så kan man helt enkelt svara på ett (många) bättre sätt.

Eller när man ringer till vårdcentralen. Då snäser hon åt mig och frågar varför jag ringer, att vi ska "sluta diskutera ärendet" och att jag troligtvis uppfattat tiden fel. Det slutade med att jag lade på luren och skrev upp kvinnans namn för henne vill jag inte ha att göra mer.

Varför kan inte folk bara vara lite trevliga?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0