Match mot Rögle

Är helt slut i både kropp och knopp just nu!
Började matchen med att bli irriterad. Det var ingenting som gick vår väg. Passningarna satt inte alls och farten var inte alls på samma nivå som hos Rögle. Alldeles för många individuella misstag.

Sedan hände något. Vi gjorde mål! Och efter det målet kom 3 till och plötsligt står det 4-4 in i sista minuten i tredje perioden. Jag hoppades på det men kunde aldrig i min värld tro att det skulle hända. Glädje!!

Johan och Helmer var grymma tillsammans ikväll. 
Innan matchen skickade jag en bild till Johan på en chokladkaka. Jag sa att ifall de vinner så är den hans. Nu blev det inte riktigt så men de lyckades sno en poäng så en liten bit måste han få smaka. För det är han värd.

Sedan måste alla på min sektion förvarnas. Jag kommer vara ett nervvrak sista matcherna. Och det värsta är att jag missar sista hemmamatchen då jag är bortrest. Hur ska det gå?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0