Från sorg till glädje

Sitter i soffan och orkar inte resa på mig för att borsta tänderna. Är nämligen helt slut känslomässigt idag vilket gör att kroppen inte alls hänger med.
Min farfar begravdes idag och att behöva ta ett sista farväl är nödvändigt men samtidigt så kommer alla känslor fram igen. Man har bearbetat det så mycket man kunnat men det blir lika jobbigt ändå.
Vila i frid farfar


Direkt efter det blev det ett inköp på stan för att sedan ta mig till hallen. 
Där började matchen inte alls som jag hoppats på. 2-0 efter första perioden och jag höll på att dra mig i håret!

Sedan lyckades äntligen puckarna trilla in i mål. I ännu en match!! Äntligen fick även killarna som ska göra mål få in pucken bakom målvakten. Johan ville göra det onödigt spännande med en pass då han trodde Helmer skrek att han ville ha pucken (visade sig vara en motståndare som i sin tur passade till sin gubbe framför mål)...men nu är det historia och de lyckades vinna med 3-2. Så nu blir alla matcher med topplagen hur spännande som helst!! 

Stämningen då!? Kanon!!
När vi väl började komma in ordentligt i matchen, efter Jannes mål, så var det hur roligt som helst att vara i hallen.
Min röst var inte lika glad för jag skrek så mycket att den nu får vila till i morgon. Johan passar på att njuta av tystnaden, haha!

Över 4000 i hallen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0