Förlust mot Timrå

För första gången så var jag alldeles för sen till hallen (enligt mig). Jag brukar ha tid att sätta mig till ro men inte denna gång.

Sedan så började matchen och jag fick nästan gnugga ögonen lite extra. Vad höll de på med?! 
Visst, vi gjorde mål tidigt men ingenting annat funkade plus att Timrå gjorde mål tre minuter senare. Det som irriterar mig mest är att vi aldrig har en gubbe framför deras målvakt. De får fri sikt i alla lägen- tro tusan att de tar nästan alla skott! Passningarna satt inte heller och det såg bara snurrigt ut. Vilset.

Sedan tittade jag med ett öga, mellan fingrarna eller satt vänd åt andra hållet. Min nerver klarade inte av det något mer! Såg sista 5 men förstod inte tanken med spelet för det funkade inte alls. Ibland känns det som att det är uppenbart hur spelet kommer se ut när vi är under press. Sönderläst?

Timrå gjorde det bra. De tog till vara på våra misstag och vann till slut matchen...

Fast jag känner ändå att de kan förlora denna match istället för en mer avgörande. Fast då får de se till att vinna alla andra nu för annars blir jag smått galnare, hehe!

I allt elände så ramlade en äldre karl i trappen när han var på väg ner. Han slog sig ordentligt och fick åka iväg med ambulans efter ett tag. Hoppas det gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0