En ordentlig nedräkning!

Nu kan man verkligen börja räkna ner!
* 5 dagar till julafton
* 10 dagar tills jag har namnsdag
* 11 dagar tills jag fyller år
* 12 dagar till nyår
* 9 veckor tills jag hoppas vi har en till familjemedlem hos oss!

Jag mår fortfarande rätt bra (om man bortser från min dumma förkylning jag åkt på!) så det är fortfarande hyfsat behagligt att vara gravid. Det är lite skillnad på magen jämfört med Bella. Nu sticker den ut mycket mer, vilket ibland är svårt att komma ihåg, så jag märker av det när jag "smeker" magen längs dörrlister m.m.
Vem orkar vänta tilla håret torkat innan man lägger sig? Resultatet blir att det ser ut som att man har ett ägghuvud. Haha!

Imorgon är det 4:e advent! Jippie! Vi närmar oss julafton.
Johan ska hänga en stund på Erikslund, på eftermiddagen, så jag och Bella ska passa på att hitta den sista julklappen. Jag förstår inte hur vissa inte ens kan ha börjat! Tänkt vad skönt att veta att man bara har någon enstaka kvar istället för att stressa och köpa allt på en gång. Framförhållning är det bästa inför julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0