Vi börjar närma oss

Min syster hade jätteroligt åt mig igår kväll!
Johan packade om alla bröllopsprylar vi har hemma och medan han gjorde det så började jag gå in mina bröllopsskor. De är mycket högre än vad jag är van vid (men så snygga!!) så det blir till att gå in dem varje kväll nu. Men då det är ungefär 4 år sedan jag använde högklackat så har jag även ett par pumps med en lite lägre klack. Man måste nämligen arbeta sig uppåt så både fötter och ben vänjer sig.

Ialla fall, så för att inte grannarna skulle få en chans att klaga på klack-ljud så kom Johan på den brillianta idén...
...han dämpade dem!! (Dessa är mina övningspumps)

Så jag kunde, utan nå problem, gå runt i lägenheten sent på kvällen och träna. Fiffigt va? 
(Det sägs ju att man ska prova skor senare på dagen då fötterna alltid sväller lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0