Bröllopstårta

Vi börjar få ordning på saker och ting gällande bröllopet. 
Jag har bokat tid för provning nr 2 av klänningen och så har vi beställt bröllopstårta. 
Då vi har en budget att följa så har jag kollat runt i stan gällande priser osv.
Många tyckte att vi var sent ute med 6 veckor kvar och priserna drog iväg. Vi löste det enkelt genom att gå till Ica. Vi fick prata med en supersnäll tjej som gick igenom alla detaljer. Jag hade två olika smaker som jag var sugen på men efter några frågor så var valet enkelt. Choklad. Och de hade t.o.m utkörning. Perfekt!!

Det blir en vit tårta med en spetskant, pärlband i pärlemor och rosa pioner. Precis som jag ville ha det till ett jättebra pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0