VIK-Timrå

Jag kanske borde göra som vissa journalister i den här stan- såga allt och alla! 
Jag förstår inte riktigt varför ingen står bakom killarna och lyfter fram de positiva händelserna. De koncentrerar sig väldigt mycket på det negativa och att peka ut enskilda spelare. Var glada att vi tog 2 poäng istället!! Det kunde lika gärna blivit 1 eller 0...
Och när vi ändå har sågen framme så snälla någon- vad är det med dessa domare?! Jag är mer nervös för vilken domare vi får i matchen än själva matchen i sig.

För att vända på det hela- härligt med tryck i hallen! Och jag tror många var glada över att få träffa spelarna efter matchen och få deras autografer. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0