Omgång 15 VIK-SSK

Tänk vad roligt det är med hockey ibland! Speciellt när killarna spelar bra och folk äntligen hittat till ishallen och skapar lite tryck! Stort plus på det.

Men jag kan ändå inte låta bli att ge ett litet minus till dem som nästan sprang ut när klockan visade 19.26. Visst, köerna är inte roliga men kom igen! Har
man sett stan hela matchen och killarna vinner- ja då stannar man till slutsignalen. 

Det största minuset går ändå till huvuddomaren för kvällen! Pinsam insats av karln och jag fick verkligen bita mig i tungan när jag mötte domarna i dörren. 
Det känns som att de alltid kommer undan när de gör ett dåligt jobb. Till skillnad från spelarna/tränarna som får skit för minsta lilla grej. 

Sedan är det konstigt att se en spelare, i ett lag som Johan spelat för, med hans nummer. Kom på mig själv med att titta på #20 i Södertälje ibland. Två säsonger i ett lag raderas inte bort så enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0