Vinst!!

Det blev visst två svängar till akuten. Andra gången fick jag dropp och morfin för smärtan ville inte ge med sig. Men efter en massa olika tester så blev vi inte klokare- vi kunde dock utesluta vissa saker. Då det inte fanns plats på sjukhuset så fick jag åka hem och avvakta. 
Nu har jag ätit medicinen jag fick och har även fått i mig lite mat så det går åt rätt håll.

Så klart var det match igår också..jag kommer faktiskt inte ihåg när jag missade en hemmamatch sist. Det är flera år sedan så jag var inte alls nöjd med att sitta hemma. 
Fast det är tydligen där jag ska vara. Inte nog med att killarna nollade Karlskoga- Johan fick även göra första målet! Så himla typiskt när jag inte är på
plats men 3 jätteviktiga poäng och nu ska vi bort från botten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0