En "mesig" match

Ibland, under matcherna, kan jag komma på mig själv med att bli irriterad på spelet. Speciellt idag. Många andra lag smäller på ordentligt men inte vi...
Det ser ibland lite för snällt ut, på snudd till mesigt när det gäller den biten. Men det är enbart för att vi tar mer skit än vi ger tillbaka.

Sedan så skrek jag mig hes på domaren. Knappast första eller sista gången. 
När en spelare får en smäll så han knappt kan ta sig till båset, hela hallen skriker, så åker domarna runt som om solen sken där inne. Oacceptabelt!! Vid såna tillfällen märker man att de inte har koll över hela banan. Hade en till domare hjälpt? Kanske, kanske inte.

Nu när jag gnällt lite- så nu kan man glädjas över att vi vann även om spelet inte var det bästa. Alla mål räknas och vi inkasserade 3 härliga poäng! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0