Åttonde raka vinsten

Jag blev tvungen att ta mig hemåt, från matchen, då Bella hostade som en galning.
Såklart så får jag höra att Johan gjort en av sina bästa matcher. Kul att höra men tråkigt att missa det. Fast det är ju så typiskt. När "mitt" inte funkar så är Johan spel alltid bra. Vi har väl en sån fördelning i vårt liv.

Nu är det ett litet uppehåll över jul och det ska bli så skönt! Johan behöver vila och jag behöver bara en paus från allt. Några dagars chans att få komma tillbaka till en s.k vanlig vardag. 

Sedan hoppas jag den här veckan bara kan försvinna ur mitt minne. Allt går åt pipsvängen med allt hela tiden!! Jag förstår inte hur allt kan gå fel på en och samma vecka. Just nu är jag både förbannad och less...

(Mitt i allt elände, eller vad man nu ska kalla det, så finns det folk som ska röra om i grytan hela tiden...*suck*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0