Ispremiär!

På kvällen fick jag äntligen svalka av mig lite. I ishallen.
Regnet som föll imorse gjorde allt värre. De 30 grader vi hade kändes som 40 och luftfuktigheten var högre än i Amazonas. Phu!

I vilket fall- killarna hade sin ispremiär ikväll. Jag såg inte så jättemycket av killarna då jag mest stirrade på mediakuben. Riktigt läcker! (I Växjö märktes den inte av på samma sätt då vi satt högst upp)
Det var även mycket mer publik än vad jag förväntade mig. Vi var ett gäng så för att hitta platser, på långsidan, så fick man leta ett tag. Det är alltid roligare med mycket folk!

Så nu är allt äntligen igång och det är bara att invänta de riktiga och viktiga matcherna!





Kommentarer
Postat av: Gurkollr

Otroligt vacker bild du har på bloggen! Var är den tagen?

Svar: Tack! Den är tagen i Polen
Natalie

2014-08-04 @ 01:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0