Påskledigheten närmar sig..

Sista jobbdagen, imorgon, innan påskledigheten! Ska bli så skönt att vara helledig och bara få umgås med familjen. Vädret ska visa sig från sin bästa sida också så då kanske man hinner njuta lite av solens strålar!

Samtidigt så börjar jag få fler frågor än svar...
Mitt jobbkontrakt går ut sista april så det vore skönt att ha något klart så snart som möjligt. (planeringsfreak som man är!) 
Men det blir alltid en krånglig sits, man hamnar i, när det gäller min jobbsituation. Jag måste anpassa mig efter Johans nya kontrakt vilket innebär att jag inte kan planera något i förväg- vilket för mig tokig ibland!  Men vad gör man inte för kärleken?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0