Isabellas dop

Nu har jag och datorn funnit varandra igen!
Den fick stanna hemma medan vi var i Västerås, därav det extremt dåliga bloggandet, men nu är vi igång igen.

Anledningen till att vi var i Västerås var för att Isabella skulle döpas. Det kändes enklare ifall vi åkte till staden där alla bor än att be alla åka till Växjö. (Kankse om vi bott i ett slott med 20 rum!)

Sebbe och Angie kom en dag tidigare så fick vi umgås lite mer än bara vid dopet. Det gillas! (och vi tackar så mycket för all hjälp!)
Jag fick för mig att jag skjulle baka allt själv så det var bara att gå upp med tuppen 2 dagar i rad. Jag fick hjälp av Johans mamma för att hinna med allt.


Så här roligt hade vi i köket


Efter allt stök i köket var det mysstund med Sebbe och Angie


På plats i kyrkan där Elin övade med pianisten


En sista titt i spegeln innan det var dags


Emilia ville vara med på sin kusins dop


Vi ville retas lite med våra familjer och vänner. Innan det var dags för oss att gå in så spelades en bröllopsmarsch i några sekunder. Vi vet att vi lyckades lura några stycken!





Elin sjöng "Handens fem fingrar" av Lisa Nilsson. Så fint!!




Sedan var det dags för fika..




...och presentöppning.

Tack alla som var med på Isabellas dop!!


Isabella had her Christening when er were in Västerås. It was easier for us to go there then to take 50 people to Växjö. (We would have need a castle with at least 20 bedrooms)
It was a lot of work with the cakes cos I wanted to do everything by myself. It worked out fine but guess if I was tired after being in the kitchen for 2 days?
We had a great day and wanna thank everybody that came and shared Isabellas Christening with us!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0