Ut ut UT!!!!!!

Har alla det så underbart under sina graviditeter som de skriver?!
Varför får jag inte läsa om hur förbannat drygt det är när man inte sovit ordentligt på 3 dagar eller hur ont det kan göra när bebisen rör sig. Gah!!!

Idag har jag en riktig skitdag (såklart när man är ledig från jobbet). Inga kläder passar längre, sova en hel natt är omöjligt för det går inte att ligga på ett bekvämt sätt och jag vill bara ha ut ungen och slippa magen. Japp, så glad är jag idag över att snart bli mamma.


En månad kvar...suck!


I´m so freaking tired of reading blogs where girls are pregnant. They always seems to have the best days ever! How is that possible!? Why can´t they write about how enoying it is when you can´t sleep or how much it can hurt when the baby kicks?
I have  a shitty day today...I just want the baby to come out!!





Kommentarer
Postat av: Anna

Det suger att va gravid är det enda jag kan säga, men slutresultatet är fantastiskt! ;)

2011-09-05 @ 22:06:42
URL: http://jagochpyret.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tyckte inte alls det var roligt att vara gravid, även fast jag mådde bra hela tiden. Tror att många tycker om att vara gravida, men säkert lika många som inte gör det. De vågar inte säga det bara, allt ska verka så tipp topp. Fast det är å andra sidan inte roligt om det går till överdrift åt andra hållet. Fransyskorna tyckte att de var handikappade allihopa... Hoppas nu att sista tiden går fort och att ni får er lilla krabat snart! Kramar!!

2011-09-09 @ 20:26:06
URL: http://europe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0