Sitta, ligga, stå, gå..vad ska man göra?

Har bara tänderna kvar att borsta innan det är dags för sängen. Jobb imorgon.
Men jag tror inte att det finns en chans för mig att somna och vara utvilad. Jag har så fruktansvärt ont i höften ikväll. Det spelar ingen roll hur jag än vrider och vänder på mig- det gör ont!

Var på mvc idag för näst sista gången. Hoppas jag ialla fall. Barnet är fixerat och växer som det ska. Då var det 3 veckor kvar...Även om nätterna inte kommer vara som förut så längtar jag efter att få sova på mage (även om bara för 2 -3 timmar)



I don´t know what to do!? My hips hurt like hell right now. Can´t the baby just come out?
If I´m lucky I only have one more appointment at the hospital - in 2 weeks.


Kommentarer
Postat av: maria

saknar o ligga på mage som faaaan.-..har precis nu börjat kunna ligga på sidan iaf lite mer än vanligt... så jag e på G, om nån vecka säkert kan ja ligga på mage igen heheh bara såret på insidan läker =) wohoooo

2011-09-27 @ 12:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0