Jag- rastlös?? Nä...

Sitter i min ensamhet (hundarna räknas inte när de sover) och försöker fördriva tiden lite. Jag är alldeles för pigg för att ens försöka sova och bebisen har hicka. Det underlättar inte direkt...
  Efter mitt misslyckade försök med att få hem väskan jag vill ha så klickade jag hem ett halsband istället. För jag behöver verkligen fler smycken!
  J är i Stockholm för match i morgon så jag tänkte gå ner på stan en sväng innan jag går hem till Sara för att se matchen. Det är väl lika bra att gå hemifrån tidigt då J har med sig alla nycklar till Sthlm. Varför!?




I can´t sleep so I decided to do some shopping online. Found a necklace!
JJ is in Stockholm for a game tomorrow. I´m watching the game at Saras place and I will have to walk there early cos JJ got all the keys with him. What was he thinking!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0