2 dagar kvar

Då var det bara två arbetsdagar kvar innan det är dags att vara hemma och vila innan bebisen ska ut. Det känns rätt konstigt att bara sluta jobba. Jag har inte riktigt ställt in mig på det hela...
Just därför kanske det är bra att jag får vara hemma och förbereda mig på allt som komma skall. Det är ingen liten omställning!

Johans mamma är på besök. Det roligaste var att hon hade med sig gardiner som hon sytt. De som såg henne på tåget måste ha undrat vad hon bar på.






I only have 2 more days at work before it´s time to stay home and rest before the baby comes. It feels weird..
JJ´s mom is visiting and she brought some curtains to the babyroom. The people at the train must have been wondering what she was carrying!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0