Röd blomma

Började tröttna på att se alla människor med fina naglar. Och alla har ju fixat dem till avslutningar, firanden, sommaren etc.
I början av graviditeten hade jag mina fixade men någon trevlig hormon tyckte inte de skulle få sitta kvar.

Nu gjorde jag dem igår kväll och får hoppas att de vill sitta kvar. När man är van med långa naglar så vill man inte ha korta.
Så här fick de bli:





I got tired of seeing all beautiful nails around in the city so I decided to try on my own nails again. I didn´t work in the beginning of the pregnancy- Stupid hormones! 
I tried again yesterday so fingers crossed!!



Kommentarer
Postat av: maria

riktigt snyggt =) du måste skynda hit i sommar o göra mina lika fina =)

2011-05-24 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0