En solig söndag

Lite för solbränd på kroppen men den smällen kan jag ta då vi haft en riktig slappsöndag. Vi började med en brunch med Emelie och Anders vid sjön. Lite blåsigt men ändå tillräckligt skönt för att sitta kvar.
Efter det åkte vi till Everdal för minigolf. Då jag verkligen är jättedålig på det så var jag inställd på en fjärdeplats. Men jag var inte långt ifrån tredjeplatsen...2 ynka poäng!!

Hemma blev det lite grillning (i åskvädret med hagelregn) och sedan har vi slappat framför tv:n. Härlig söndag!






We´ve been eating brunch with Emelie and Anders at the lake today. Kinnda windy but the sun was shining so it went fine. We went to Everdal after that for some minigolf. I lost- of course, but it was fun!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0