Veckan lång

Hela veckan har bestått av jobb, jobb och jobb. Imorgon är jag äntligen ledig och då har jag ha lite tid ikväll till att fixa med allt jag inte hunnit.
Dagarna blir väldigt lika då Johan har sitt och jag mitt. När vi väl är hemma så vill vi bara ta det lugnt. Vilken tur att det är hockey VM nu också! Hehe

Imorgon är det dags för ultraljud igen. Får hoppas på att det lilla knytet ligger rätt eller flyttar på sig så vi får se allt vi inte kunde se sist.

Nu har den härliga sommarvärmen försvunnit men vi fick några dagar ute i solen. Hundarna älskar bra väder!








It has been a long week with a lot of work. But I´ve got a day of tomorrow so I can finally have some time to do everything except work.
We´re going to see the baby again tomorrow. We couldn´t see the whole heart last time so hopefully we will the second time.

The weather has been great the last week and the dogs love being oustide!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0