Modo- Växjö

Efter en lång arbetsdag igår kunde jag äntligen slänga mig ner i soffan och se en av de viktigaste matcherna för killarna. Modo stod för motståndet och jag måste säga att jag inte alls var imponerad av dem. (Med tanke på alla skriverier och att de "ändå är ett elitserielag") Killarna tog ialla fall en poäng vilket är bra då alla poäng behövs!

Amy var så snäll och kom över med lite tilltugg. Hennes supergoda spenatdipp! Denna gång hade hon lagt den i ett bröd som sedan fick stå i ugnen för att få den härliga krispiga ytan. Brödet hon grävt ut åt vi sedan dippen med. Mumsigt!





I could finally throw myself on the couch after a long day at work. The guys played against on of the eliteteams- Modo. They didn´d win but they got one point so that´s good cos we need all points we can get!

Amy came to watch the game and she had her famous spinach dip with her. It´s so yummie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0