Kvalserien

Då har kvalserien börjat!

Den första matchen spelades igår och killarna mötte Mora hemma...då jag fått ett till jobb (och gallerian har öppet till 20!) så såg jag inte mer än sista perioden. Tydligen den mest avslagna perioden också då det stod 4-1 till Växjö efter 2 perioder.
Fast hur mycket jag såg är egentligen ointressant så länge de vinner!

Förra året var allt nytt och spännande gällande kvalerien och förväntningarna var, enligt mig, redan uppnådda med att bara ta sig dit. Det gick riktigt bra men i år vill jag att det ska gå bättre.
9 matcher kvar att spela...




Kvalserien has started!
The guys played their first game, against Mora, yesterday and they won with 5-1. I just got a second job so I didn´t see more than the last period. But who cares about how much I saw as long as they are winning the games!
9 more games to play...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0