Bebis!

Japp, då var det dags för mig och J att skaffa en liten familjemedlem.

Johan var den, som för en gång skull, inte kunde hålla tyst. Alla som känner oss vet att det i vanliga fall är jag som inte kan hålla tyst. Ombytta roller för en stund!
Detsamma gäller shopping...denna gång kom han till mitt jobb med en liten påse. Bebisskor. Tror nog jag får sätta stopp för hans shopping snart. Skor, kläder, vagn, vad bli härnäst? Haha!

Ett par blå Replay skor (inte för att vi vet om det är pojke eller flicka än- så ni vet!)




We´re having a baby!!
It´s usually me that can´t keep my mouth shut but this time it was JJ that had problems. Just so you know!
He bought blue babyshoes today..not that we know if we´re having a boy or a girl yet.


Kommentarer
Postat av: Rune Otrander

Det var la roligt att Ni skall ha barn. Åtminstone för mig och farmor som får ytterligare bevis för att vi sått rätt en gång. Hipp Hipp Hurra.

Jag blir gammelfarfar igen. Hej på Er älsklingar

2011-04-11 @ 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0