Nails


Lila glitter med småstenar på tumme och ringfinger


Det är inte lika roligt att gör naglar på sig själv som på andra. Tro det eller ej..
Vissa säger att de tycker jag har det lyxigt som kan fixa dem när jag vill. Jo visst, men det tar mycket längre tid och jag vet aldrig vad jag ska ha för mönster.
Nu har jag haft glitter så många gånger att jag lovar att det inte blir det nästa gång!



Sometimes I just get tired of doing my own nails. Believe it or not...
I can never decide what pattern I want on them. This time I made it purple but as always I take glitter when I don´t know what to do.
Promise you that I´ll make something else next time!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle vilja ha vita naglar med svarta noter :)

2011-01-21 @ 19:24:09
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0