Hundvakt

För ett tag sen var jag hundvakt åt Ozzy och idag är jag det åt Marley medan killarna är i Västerås för att spela match. Matchen är imorgon så Marley får stanna här tills på måndag.
Det är lite krångligt eftersom jag har 2 hundar hemma, som är väldigt aktiva och nyfikna, och Marley är en ensamhund. Jag tänkte prova och se om de gick ihop men hon blev bara arg. Detta är ett tillfälle när en tvåa blir lite liten...

Tänkte slänga upp några bilder på hundarna för de kan ha riktigt roligt!!




Ozzy


Marley




I was watching Ozzy a few days ago and today I´m having Marley when the guys are in Västerås. They have a game tomorrow so I´m having her at my place until monday.
The only thing that complicates is that she isn`t a fan of other dogs. It´s good that we´ve got more than one room in the apartment!

Some pictures of the dogs playing.


Kommentarer
Postat av: Elin

Har du börjat översätta till engelska? Jag gjorde det ett tag men sen glömde jag bort det ^^

2011-01-16 @ 14:43:40
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: victoriaotrander

sv: ohja!

2011-01-17 @ 15:52:00
URL: http://vvickke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0