Har haft bättre dagar..

Ja, usch ja! Jag fick ett samtal om att jag ska på en arbetsintervju så det kändes riktigt skönt. Så går allt vägen kommer jag ha fullt upp under våren. Skoj skoj!!!

Sedan började dagen gå utför..Pixie blev biten i rygen av Cai, ingen skada skedd, men Pixie blev rädd. När vi kommer hem så hoppar Kenzo upp på henne för att busa och då nuddar han henne på ryggen, där hon blev biten, och så börjar de bråka. Jag trodde jag skulle bli galen. Olyckligtvis så får Kenzo tag i hennes mun och det blir ett litet jack. Så klart!

Jag är känslig för blod så när jag såg att hon blödde fick jag panik och börjar stortjuta. Snälla Amy skjutsar mig tilll veterinären som säger att jag ska tvätta såret och att allt kommer bli bra. Då kunde jag pusta ut...

Men det ska såklart inte sluta där! Dumskalle, till min granne kommer körandes och börjar gorma som en galning att vi ska flytta på oss och bla bla bla. Kan man inte vänta 10 sekunder så man får kliva ut ur bilen!?? När hon sedan istället började skylla på snön, efter att jag berättat vad som hänt med Pixie, fick jag nog. Jag tål mycket men den här gången fick hon höra vad jag hade att säga. Dumma dumma eftermiddag!




I have had better days in my life. My dog got hurt so I have to watch her all the time. And if that wasn´t enough- my stupid neighbor started to yell as crazy that we had the car in her way. Both me and my told her what we had on our minds and that shut her up!

One good thing is that I´m going to another jobintervju. Fingers crossed that I get the job!!

Kommentarer
Postat av: Elin

bra Natalie! Jag vet att du har orden rätt i mun i alla tillfällen! Du är vass och vet alltid hur du ska försvara dig! Jävla kärringjävel x_x

Stackars Pixie då : (

2011-01-08 @ 00:44:23
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0