Sushi craving!!

Ska snart börja fixa lite spagetti och köttfärssås...ett bra maträtt i vanliga fall men just nu känns det inte alls som något jag egentligen vill äta. Har varit sugen på sushi i flera dagar och vill bara njuta av de små riskuddarna med en liten fiskbit på.

Då jag vill göra egen sushi, eftersom det var ett tag sen, så ska jag leta upp lite nya tips och recept. Får helt enkelt njuta av alla bilder så länge!

Detta skulle jag inte tacka nej till just nu.


I´m really craving for sushi! The easiest way would be to buy it but I want to make my own at home. It can be really fun to do all kinds of sushi. I guess I have to look at the pictures for now...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0