Min helg som faster

Den här helgen fick jag leva upp till min roll som faster. Kan tro att Christer blev lite irriterad på mig när jag sa åt honom att resa sig upp när Emilia grät men allt för att retas lite. Han tål det!

Det var någon månad sedan jag såg Emilia sist och jösses vad lik hon är sin pappa. Det är nästan lite läskigt att hon är så lik Christer när han var liten.

Vi tog en sväng till Samarkand för att se hur det ser ut med de nya butikerna som öppnat. Det blev mest tittande på barnkläder men det kanske inte är så konstigt. Christer har nog haft roligare stunder i sitt liv än att springa runt i en galleria med mig och Nadia. Tur att han hade Johan som sällskap.









My brother, his wife and their 3 month old daughter came to visit us this weekend. She looks like her dad when he was a baby. It´s almost a bit scary!

We went to the mall at Samarkand to see the new stores and restaurants. JJ and Christer didn´t have that much fun but me and Nadia looked at babyclothes in every store. Fun!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker hon var lik dig =)

2011-03-01 @ 15:04:40
URL: http://europe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0