Nu drar jag!

Jag tycker att det ska bli superkul att åka till Öland då jag aldrig varit där. Det är tydligen lite konstigt för folk i Småland att jag inte satt min fot på denna ö. Jag har bara varit på Gotland men då fick jag nämligen höra förklaringen till det. (jag hade ingen aning) Det är för att jag bott "högre upp i landet- runt Sthlm. Kan det verkligen stämma??

Jag har sett dem få mindre färg och bli kortare och kortare...idag satte jag mig vid bordet igen och gjorde en liten tillpiffning. Inget avancerat men ialla fall bättre än innan.


Nu drar jag och mina suddiga och glittriga naglar till Öland!!


I´m going with my coworkers to Öland. I´ve never been there before so I´m really excited.
My nails have been terrible for the last weeks so I put som gel with glitter on so they look better. Always something!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0