Mitt fel!

Blivit extremt dåligt bloggande på senaste tiden men jag har haft fullt upp och varit helt slutkörd när jag klivit in genom dörren. Trött trött...

Inte nog med att jag har fullt upp med två jobb man ska försöka hinna med allt runtomkring också.
Vi var en sväng till Västerås i veckan för Johans morfars begravning. När man är på begravningar så är man mer trött än vanligt. Det tar så fruktansvärt mycket på krafterna. Fysiskt och psykiskt.

Sedan åkte vi tillbaka till Växjö för jag ska jobba hela helgen. Turligt nog hade jag en sminkning idag så tiden gick fort.
Nu sitter jag i sängen och orkar inte göra ett smack! Ska baka lite scones och koka mig en kopp te. Sedan blir det en lång varmdusch innan sängen väntar. Skulle vara så skönt att få sova ut lite innan det är jobbdags igen.




I am so freaking tired! Two jobs, funeral, going to Västerås and back to Växjö in two days and then trying to live a normal life being pregnant. I feel sorry for myself sometimes cos I really need more time. 36 hour days maybe??
Sitting in the bed right now...I´m gonna take a long shower when I´m done and then jump in bed!


Kommentarer
Postat av: Elin

wohooo!!! då måste vi ses!! ^^

2011-04-16 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0