Gah!!

Tänk vad alla sambos är snälla mot sina partners under graviditeten. Hur de gör allt för att de ska ha det bra! Johan gör också det...när han vill! Just nu är mitt humör inte på den goda sidan (dvs tålamodet) och han kan inte låta bli att trycka på knappen så jag tänder till. Allt för att han ska få sig ett gott skratt. Kan ju vara för att mitt tålamod tål allt i vanliga fall.

Bäst för solen att den visar sig på söndag för då är jag äntligen helledig!!




Some partners are nice to their pregnant girlfriends/wifes. JJ is that too, when he wants to! He is just loving that I lost my temptation and he is taking advantage of that whenever he can. We will see who is laughing when the baby needs a diaper change around 3am??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0