Dunk a dunk a dunk

Nu vet jag att jag verkligen är gravid. Låter kanske lite konstigt för någon som är i 17:e veckan men jag har haft svårt att förstå det. Men inte nu längre..
Igår fick vi äntligen höra det lilla livet som gjort att jag fått stiga upp ur sängen 2 ggr/natt. Det var riktigt häfitgt men det jag verkligen längtar till nu är ultraljudet som vi ska göra om en vecka. Tjoho!

Just nu håller vi (Johan) på att flytta alla saker till en större lägenhet. Att bo på 3:e våningen, utan hiss, kommer bli rätt bökigt när man har barnvagn och två hundar. Sedan finns det ingen plats för barnvagnen och förr eller senare skulle jag bli tokig på allt.
 
Nu kommer vi bo på markplan i en trea. Det blir perfekt första året.
Det bästa är att tv:n, soffan, köksbordet och sängen är de saker vi har kvar i den gamla lägenheten. Eller de mest användbara kanske jag ska kalla det.





We heard the babys heartbeat yesterday!
JJ is moving all the things to Dave and Sabrinas old apartment. We can´t live on the third floor with a baby and 2 dogs. I wil go crazy after a while.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0