Nedräkning

Det är helt sjukt vad fort tiden går!
Jag får liksom aldrig något riktigt grepp om tiden utan bara kör på. Det känns som att vi flyttade hit förra veckan.

Hockeysäsongen börjar på onsdag. ONSDAG!! Har den förra ens slutat?
Alla som bor här har stenkoll på vad som händer på onsdag. Växjö möter Tingsryd och det säger väl allt. Eftersom jag är helt ny gällande hockeyn här så har jag inte bra koll men man har ju läst och hört lite. Det kommer bli en hata/älska match. Skoj med derbyn! 

J har varit hemma och kurerat sig och missade därför sista träningsmatchen så han är nog extra sugen på att spela på onsdag. Vet bara inte om jag är redo att titta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0