Där satt den!

Hemkommen från match mot Leksand. 18.00 är väldigt sent för att vara en lördag men det är, av okända anledningar, så för Växjö iår. Så länge de vinner, som idag, så tänker jag faktiskt inte klaga.
De vann med 5-2 och det kunde varit mer mål för hemmalaget om inte Leksands målvakt storspelat i första perioden. Att det ska vara så svårt att få in pucken i mål ibland...
Men det släppte rätt fort och målen trillade in. Härligt med så mycket folk i hallen och att de, för en gångs skull, inte bestod av Leksandfans!

Det var J´s första match efter hjärnskakningen och jag var nog mer nervös än han. Alla som varit på hockey med mig vet hur jag kan vara. Nervös och uppspelt
Men allt gick super så jag kanske ska ta och lugna ner mig lite...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har J också fått hjärnskakning? Per åkte på en riktigt ful tackling för en vecka sedan och fick hjärnskakning och ett spräckt ögonbryn. Jag är dock ganska nöjd med utgången för han kunde lika gärna ha brutit ryggen... Inte roligt att se! Kram på er båda!

2010-10-23 @ 23:04:01
URL: http://europe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0