Börjar ogilla hockey...

Vinst mot Borås ikväll men den kostade. Johan fick en puck i ansiktet så låtsastanden rök. Tur att det var den och inte en av hans egna, så att säga.
Får väl se hur han mår imorgon..

Visst, hockeyn är hans liv men hur mycket med orkar man? Ibland har jag svårt att förstå hur de orkar gå igenom allt. Skulle någon t.ex tackla mig så hade inte jag kunnat släppa det. Men det är väl därför jag inte spelar hockey heller.

Nej, nu ska jag försöka sova (hur nu det ska gå??)
Nagelkund, tvättid och möte i 3 timmar är vad som står på schemat imorrn. 

Känns mindre roligt att Pixie bitit av sladden till datorn och batteriet visar på 19%. Jippie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0