LYX!!

Idag har killarna match mot Bofors och på fredag Sundsvall. Då är det långresa som gäller. J har try out i "Fikagruppen" denna gång. Han fick ett erbjudande om att vara med i den gruppen, då hans förra missat att ta med fika, så han har bakat 2 tårtor. En till Bofors och en till Sundsvall.
En chokladtårta och en morotskaka.
Det som är allra roligast är att jag inte kan komma på någon gång då han bakat en tårta till mig! Och tanken räknas inte så killarna i "fikagruppen" ska veta att de har det bra.
(För er som inte vet vad som gäller så ska en kille baka något, till gruppen, till varje bortamatch)

Det har snöat i 2 dagar nu. Rätt skönt att det ligger kvar på marken men jag får nog med mig hälften in i lägenheten för hundarna vägrar gå in. De lägger sig på mage och där tar det stopp! 

Hundar + snö= Kul
Natalie +hundar +snö= mindre kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0