Fick lust att...

Johan fick ett ryck när vi var på stan förut. Han skulle absolut måla en tavla! Då passade jag på att också ta alla tillbehör till min tavla. Suget efter att få måla en kom tillbaka från i somras då jag skissade lite...

Nu har det blivit lite mer liv på duken. Eftersom jag varit bortrest i en vecka och jobbat idag så har det inte hänt nå mer. Jag är ledig imorgon så då tänkte jag passa på piffa till den med mer färg!


Dag 1



Dag 2


När jag kom hem från jobbet så hade jag fått ett litet paket. Det var ett par örhängen från Pilgrim som Jewel.se skickat till mig. Tack!


Kommentarer
Postat av: victoriaotrander

VANN DU DOM :@

2010-11-09 @ 15:03:11
URL: http://vvickke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0