Borta bra men hemma bäst!

Mysdräkten är på och jag sitter skönt i soffan med Pixie i knät. Äntligen hemma men saknar ändå Polen.

Jag vet inte riktigt hur bilresan hit gick för jag sov mestadels av resan. Rätt skönt med tanke på att jag bara sovit  3 timmar på båten. Vädret var inte det bästa. Båten gungade så mycket att billarmen gick på hela tiden.

Jag kunde inte låta bli att gå till min frisörska och göra en förändring. Lika bra att passa på! Eftersom jag färgade håret i somras så var det en klippning som var aktuell den här gången.

En lång och tjock lugg!!




Vicki och jag passade på att ta lite i bilder i parken då vädret var som bäst. Hösten är riktigt fin i Polen med alla höga träd i alla möjliga färger.





Kommentarer
Postat av: Elin

Va snyggt det vart du!!! ^^ Skitsöt! Jag ska gå och klippa den lite tjockare i veckan eftesom jag gått och funderat på det såhär i efterhand ^^ älskar luggar.... man ser så mkt fräshare ut! Är du i V-ås?

2010-11-06 @ 13:01:51
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Ida B

fan vad snygg du är i lugg!

2010-11-08 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0