36h/dag

Det är precis vad jag skulle behöva. 36h/dag! Då skulle jag nog hinna med allt.

Ikväll är det match mot J´s förra lag Almtuna. Det ska bli kul att se och träffa lite folk man inte träffat sen i somras. Hoppas det blir en bra match också så det inte blir som sist...

Den här veckan har verkligen gått superfort! Jag har jobbat på FACE och fixat lite fler saker till företaget. Om allt går som planerat så borde det vara registrerat nästa vecka. Äntligen börjar saker å ting ta form.
Något som jag inte kan sluta tänka på är läppstift..Kan det vara så konstigt kanske, när det finn 3 kategorier och över 100 färger. Ingen panik!!


Bild lånad från Annelle


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej måste fråga, brukar läsa sin blogg.

Ska du starta något eget företag som ska öppnas här i växjö med smink/naglar elleR?



/ Sofi

2010-11-23 @ 01:48:41
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0