Läsdag

Vissa dagar är som gjorda för läsning och idag är en sån dag.
Jag är ett stort fan av Sophie Kinsella och hennes böcker- speciellt Shopaholic serien. Jag läser just nu Shopaholic takes Manhattan. Det finns 2 serier till men den här är den bästa. Jag läser den hellre på engelska då jag ibland kan störa mig på översättningar.



Efter det kommer stora nagelboken fram och då blir det anatomi plugg. Även om jag är färdig med min utbildning så betyder inte det att jag inte behöver läsa mer. Snarare tvärtom. Nu står jag på egna ben och det är upp till mig att hålla mig uppdaterad och lära mig ännu mer.

Inom det praktiska är det 3D dekorering som står på listan. Jag fick min pensel idag och har nu beställt ett akryl kit så jag kan börja träna. Det är inte lika vanligt att man har mönster i 3D men det kan vara roligt att kunna!

Här är en nagel med en ros i 3D.

Bild från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0