Horoskop

För många år sen älskade jag att läsa mitt horoskop. Det var så roligt att se om allt stämde. Även om det inte gjorde det så fanns alltid tanken "det kunde ha stämt".

Som de flesta vet så har jag inte varit helt 100 när det gäller flytten från Uppsala till Växjö. Inget emot stan å så men just det att lämna allt jag/vi hade i Uppsala har inte varit roligt. Fast å andra sidan- ingen hade nog tyckt att det känts bra. Hur kan man inte sakna något som varit/är bra?
Men så läste jag mitt horoskop- som jag inte gjort på flera år. Ibland är det lite läskigt när det, för en gång skull, stämmer in på pricken.

Juni månad
"Du befinner dig i en process av förändring och kan längta efter nya intryck"
"En flytt eller ett miljöombyte (...) kan skapa en känsla av förnyelse"
"Satsa på att bryta dåliga vanor om du vill förbättre och fördjupa ett förhållande"

Finn ett fel?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0