Fredag 14 maj

Vi har varit bortskämda i Uppsala. Extremt bortskämda.
Inte nog med att Ikea ligger i Älmhult, 45min bort, det är även jättepluttigt. Hade hoppats på ett lite större utbud då vi behövde massor. Vi åkte dit för att titta på köksbord, soffbord och en massa småsaker men vi kom hem med en ny tv-bänk. (och alla småsaker förstås) Riktigt fin men ändå. Fint är bra men var det behövligt? Nej.
Så nu börjar vi om med letandet igen. Jag har hittat mitt köksbord men det är värre med soffbordet. Det är svårt. Dagens i-lands problem.

Planera. Det gillar jag. Om jag inte får det så blir jag nervös eller irriterad och jag gillar inte något av dem. Och just därför tänker jag strunta i våra resplaner. Försöka är bra men man orkar inte hur mycket som helst. Man måste få någon form respons för att kunna ta nästa steg. Just nu är det soffläge och pillande i naveln som gäller. Det regnar ute igen..kom igen nu! Jag vill ha solsken! Och att få den i ett annat land skulle inte vara fel.



Kommentarer
Postat av: G

Navel.......eller inte................. men banne mig lite planering ska det vara :-))))))

skärp dig och sätt fart -))))

KrAM

2010-05-14 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0