Västerås

Nu är helgens planer avklarade så nu börjar min riktiga semester.

Det började med min brors student som jag hoppas han blev nöjd med. Jag fick ingen bra bild då han hela tiden hade ryggen åt mitt håll. Fullt upp med firandet alltså. Precis som det ska vara!
(En sak som jag störde mig på var tjatet om vad som ska ske på måndag. Tar man studenten på en fredag så ska man faktiskt få njuta av det hela helgen. Det som ska ske på måndag tar man då. Punkt slut!!)

Idag åkte vi till Matte för att fixa våra tatuerigar. Eftersom färgen inte tagit ordentligt så fyllde vi i dem helt istället för bara konturerna. Så nu hopps jag att de blir som de ska vara.

Kommentarer
Postat av: Gunhilda

Tar man studenten på en freda ska man slippa bli påmind om arbetsförmedlingen på måndan

2010-06-14 @ 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0