Sooommar, sommar å sol...

Äntligen har sommaren kommit till Växjö!!
Jag trodde det skulle vara molnigt efter spinningen, eftersom det alltid är moln på himlen här, men vilken tur att jag hade fel. Inte ett moln på himlen och jag kan få njuta av lite solsken.

Spinningen var svettig och ja, helt okej. Cyklarna var väl inte det bästa jag varit med om men det gick. Det bästa var instruktören. En medelålders man med glasögon och keps. Jag vet inte varför men det såg bara så roligt ut i en spinningsal. Uppvärmningslåten var rock. Inte det lättaste att trampa till men sen spelades det musik som påminde lite om riverdance. Rolig blandning!

Efter idag har jag insett att det är dags för mig att lära mig city. Jag visste var jag skulle men ändå lyckades jag cykla runt halva stan. Lite sightseeing på vägen!

Kommentarer
Postat av: julia

usch jag hatar spinning :(

2010-06-02 @ 22:08:18
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Sara

söt, snygg & charmig blogg vettu c:<3 keep it up, för din blogg är helt awesome!

2010-06-03 @ 19:31:46
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0