Parteeey!

Sitter just nu hemma hos Sebbe Å Angie och vilar upp mig efter gårdagens festligheter.
Jag tog tåget till Uppsala igår, till skillnad från resten av Sverige som åkte till Stockholm, och blev hämtad av Ida. Vi strosade runt lite på Gränby och åkte sen hem till henne för att se lite på bröllopet och piffa till oss för kvällens fest.
S och A hade varit så duktiga och fixat mat på Bj. Jag trodde inte vi sulle vara så många men det kom en hel del kompisar från Gävle så vi blev 21 st sammanlagt.

På BJ var allt skoj! Vi kom dit vid åtta och var hemma strax innan fyra så kvällen blev rätt lång fast det kändes inte som det. Tiden brukar gå fort när man har kul.

Då jag inte har med mig sladden till kameran så lägger jag upp bilder en annan dag.
Ha en trevlig söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Ha en fortsatt bra söndagskväll! :)

2010-06-20 @ 21:17:20
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0