Dagarna går...

I helgen var vi hemma hos Tom o Christine. Det var länge sedan jag skrattade så mycket!!
Medan vissa drog ner på stan så promenerade jag och J hem. Så himla skönt att slippa ta taxi hem men det kanske hade varit en bra idè just då. Mina fötter var uppsvällda, av en konstig anledning, så det gjorde ont att gå. Jag vet inte hur det blev så men det har inte släppt än så morgonpromenaderna har inte varit någon höjdare.

Nu är det bara 25 dagar kvar tills vi åker bort men det är mycket som ska fixas innan dess.

* Västerås
* Min brors student
* Mammas födelsedag
* Tatuering
* Uppsala på födelsedagsfest (om jag kan)
* Monicas födelsedag
* Tunisien

Nu är det bara att hoppas att allt går som planerat!


Kommentarer
Postat av: Grace

har du kollat det med vaccin????? innan ni åker....

om det behövs??????????

2010-06-01 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0